FAQ

Zamieszczamy tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Kto jest właścicielem sklepu online?

Właścicielem sklepu jest firma Tomasz Kulczycki Design, prowadzący działalność gospodarczą w Olsztynie, ul. Zbożowa 93, 10-806, NIP: 7393914478, REGON: 380148509. Z firmą skontaktować się można kierując wiadomości pod email: zamowienia@zagrodka.com.pl lub bezpośrednio poprzez numer telefonu: +48 692 842 462


Producentem wyrobów z dziczyzny jest Las Huberta, który swój zakład produkcyjny ma na Śląsku oraz Zagroda Szlędaki, która znajduje się k. Warszawy.

Jak bezpieczne są zakupy w sklepie internetowym?

Możesz dokonać zakupów w naszym sklepie jako Gość (anonimowy użytkownik), lub możesz założyć u nas konto.

Rejestracja jest w pełni darmowa. Rejestrując się, zapewniasz sobie “stały rabat” na zakupy w naszym sklepie.

Nasz sklep jest zabezpieczony szyfrowanym połączeniem SSL, także Twoje wszystkie dane są chronione.

Twoje dane osobowe chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204).

Co dokładnie dzieje się gdy złożę już zamówienie?

Możesz sledzić drogę swojej paczki od złożenia zamówienia aż do finalnego dostarczenia Twojej paczki do Ciebie. Możesz śledzić swoje zamówienie. Wystarczy, że klikniesz link na dole

ŚLEDŹ SWOJE ZAMÓWIENIE

Co jeśli muszę zmodyfikować moje zamówienie?

Jeśli potrzebujesz dodać coś do swojego zamówienia, które już opłaciłeś, możesz oczywiście się z nami skontaktować drogą e-mail pisząc na adres zamowienia@zagrodka.com.pl w tym samym dniu, kiedy składałeś zamówienie.

Co zrobić, jeśli muszę zmienić adres wysyłki?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami pisząc na adres email: zamowienia@zagrodka.com.pl

Czy mogę otrzymać dostawę tego samego dnia?

Dostawa każdego zamówienia trwa do 5 dni roboczych, chyba że są to produkty, które wymagają dłuższego procesu przygotowania – wtedy przy każdym produkcie w Dodatkowych Informacjach pojawia się określona liczba dni do wysyłki.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak. Wysyłka paczek zagranicznych jest możliwa. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się o kosztach wysyłki zagranicznej proszę skierować wiadomość na nasz adres e-mail: zamowienia@zagrodka.com.pl

Jaka firma kurierska dostarcza zamówienia?

Paczki dostarcza wyłącznie firma Kurier InPost. Nie wysyłamy paczek do paczkomatów.

Jakie są dostępne metody płatności?

W naszym sklepie internetowym płatności są dokonywane poprzez:

  • Przelew bankowy
  • Płatność PayU
  • Płatność BLIK
  • Płatność kartą płatniczą Visa/Mastercard – za pomocą operatora płatności PayU
Jakie są dostępne metody wysyłki?

W naszym sklepie internetowym wysyłka Twojego zamówienia dokonywana jest za pośrednictwem:

  • Kurier InPost
  • Kurier InPost za pobraniem
Czy produkty się nie zepsują w trakcie transportu?

Absolutnie nie! Podjęliśmy odpowiednie kroki, aby zamawiane produkty przez klientów były jak najbardziej świeże, gdy dotrą wprost do klienta. Produkty są zamykane hermetycznie lub pakowane w odpowiednie opakowania w chłodni do kartonu a wraz z nim wkładane są odpowiednie ilości wkładów chłodzących. Z tego powodu w zamkniętym kartonie podczas transportu temperatura wynosi 5 °C.

 

Z jakiego mięsa pochodzą Wasze wyroby?

Wszystkie nasze wyroby z którego pochodzą nasze produkty są robione z certyfikowanego mięsa najwyższej jakości.

Producenci: “Las Huberta” jak i “Zagroda Szlędaki” posiadają odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, że wyrabiane przez niego produkty są zdrowe.

Czy Wasze produkty zawierają gluten?

Wszystkie nasze wyroby są bezglutenowe, oprócz kaszanki.

Kto jest producentem produktów, które są dostępne w sklepie?

Producentem produktów, które są dostępne w sklepie jest Las Huberta, który zakład produkcyjny ma na Śląsku oraz Zagroda Szlędaki z siedzibą w Szlędakach 1B koło Warszawy.

Masz jeszcze inne pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać na nie odpowiedzi.

Kontakt z nami