FAQ
Tu znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania
Odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące zasad działania sklepu
Pytania ogólne
Właścicielem sklepu jest firma Tomasz Kulczycki Design, prowadzący działalność gospodarczą w Olsztynie, ul. Zbożowa 93, 10-806, NIP: 7393914478, REGON: 380148509. Z firmą skontaktować się można kierując wiadomości pod email: zamowienia@zagrodka.com.pl lub bezpośrednio poprzez numer telefonu: +48 692 842 462
Producentem wyrobów z dziczyzny jest Las Huberta, który swój zakład produkcyjny ma na Śląsku oraz Zagroda Szlędaki, która znajduje się k. Warszawy.
Możesz dokonać zakupów w naszym sklepie jako Gość (anonimowy użytkownik), lub możesz założyć u nas konto. Rejestracja jest w pełni darmowa. Rejestrując się, zapewniasz sobie “stały rabat” na zakupy w naszym sklepie.
Nasz sklep jest zabezpieczony szyfrowanym połączeniem SSL, także Twoje wszystkie dane są chronione. Twoje dane osobowe chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204).
Możesz sledzić drogę swojej paczki od złożenia zamówienia aż do finalnego dostarczenia Twojej paczki do Ciebie. Możesz śledzić swoje zamówienie. Wystarczy, że klikniesz link na dole
Wszystkie nasze wyroby z którego pochodzą nasze produkty są robione z certyfikowanego mięsa najwyższej jakości.
Producenci: “Las Huberta” jak i “Zagroda Szlędaki” posiadają odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, że wyrabiane przez nich produkty są zdrowe.
Wszystkie nasze wyroby są bezglutenowe, oprócz kaszanki.
Producentem produktów, które są dostępne w sklepie jest Las Huberta, który zakład produkcyjny ma na Śląsku oraz Zagroda Szlędaki z siedzibą w Szlędakach 1B koło Warszawy.
Odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące płatności i wysyłki
Płatność i dostawa
Jeśli potrzebujesz dodać coś do swojego zamówienia, które już opłaciłeś, możesz oczywiście się z nami skontaktować drogą e-mail pisząc na adres zamowienia@zagrodka.com.pl w tym samym dniu, kiedy składałeś zamówienie.
Jak najszybciej skontaktuj się z nami pisząc na adres email: zamowienia@zagrodka.com.pl
Dostawa każdego zamówienia trwa do 5 dni roboczych, chyba że są to produkty, które wymagają dłuższego procesu przygotowania – wtedy przy każdym produkcie w Dodatkowych Informacjach pojawia się określona liczba dni do wysyłki
Tak. Wysyłka paczek zagranicznych jest możliwa. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się o kosztach wysyłki zagranicznej proszę skierować wiadomość na nasz adres e-mail: zamowienia@zagrodka.com.pl.
Paczki dostarcza firma Kurier InPost. Nie wysyłamy paczek do paczkomatów.
W naszym sklepie internetowym płatności są dokonywane poprzez:
- Przelew bankowy
- Płatność BLIK
- Płatność Tpay
W naszym sklepie internetowym wysyłka Twojego zamówienia dokonywana jest za pośrednictwem:
- Kurier InPost
- Kurier InPost za pobraniem
Absolutnie nie! Podjęliśmy odpowiednie kroki, aby zamawiane produkty przez klientów były jak najbardziej świeże, gdy dotrą wprost do klienta. Produkty są zamykane hermetycznie lub pakowane w odpowiednie opakowania w chłodni do kartonu a wraz z nim wkładane są odpowiednie ilości wkładów chłodzących.
Z tego powodu w zamkniętym kartonie podczas transportu temperatura wynosi 5 °C.
Po otwarciu zamówienia przez klienta, produkty są wciąż zimne.